مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1395 ساعت 08:502017-03-08اجتماعي

چگونه یک روز را در هنگ کنگ بگذارنیم


اسم هنگ کنگ که می آید آدم یاد شلوغی، شهری پر از آسمان خراش، دستفروش های نودل و … می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، ، برای اینکه هنگ کنگ را بیشتر بشناسید اول باید درباره گذشته آن بیشتر بدانید، با این موزه می توانید پی به گذشته تاریخی این شهر ببرید و به شما یک دید کلی و عالی از گذشته این شهر می دهد، کارهایی که در این موزه به نمایش در آمده مربوط به باستان شناسی، تاریخ اجتماعی، قوم نگاری و تاریخ طبیعی این ناحیه است.

موزه، موزه ای بزرگ است به خاطر همین دو تا چهار ساعت باید وقت بگذارید و کل آن را ببینید، در روزهای چهارشنبه ورود به آن رایگان است و می توانید با 10 دلار هنگ کنگ یک فایل صوتی بگیرید که درباره قسمت های مختلف این موزه به شما توضیح بدهد.

در پارک کولون (Kowloon) قدم بزنید به پارک بزرگ جزیره کولون بروید، این پارک استخر، باشگاه، باغ چینی و حوض های کوچک دارد که می توانید در آنجا اردک هایی که در آب شنا می کنند را تماشا کنید، در این پارک جاهای مشخصی برای استراحت هست که می توانید در آنجا برای مدتی دور از گرمای هنگ کنگ استراحت کنید، این زمان بهترین فرصت برای تماشای مردم شهر است.

بازار خیابانی در مونگ کوک این ناحیه هنگ کنگ بزرگ ترین و شلوغ ترین بازارها را دارد که در آن ها می توانید غرق در فرهنگ هنگ کنگ شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه یک روز را در هنگ کنگ بگذارنیم

چگونه یک روز را در هنگ کنگ بگذارنیم